İlk Yayın ilk Heyecan

Selam, merhaba, güle güle..

Bilmem televizyona ne kadar bağımlısınız, ben pek sevmem. Ama aşk tabanlı dizi/film olunca müptelası olmaktan duramıyorum. Söylediğim ilk cümle bir kanal da yayınlanan Hintli diziden alıntıdır. Selamlaştık, geldiniz dertleştik de; gidecek misiniz? Gitmeyin kalın, desem.. Aslında ben pek yazı yazamıyorum böyle aklıma  gelecek bir kaç bir şey veyahut önceden belirliyecem bugün ne yazsam diye.. Mazur görün konudan konuta atlarım ben. :) Umarım takip edersiniz beni. Blog da ne paylaşacağıma geleyim, günlük hayatta yaşayıp ders aldığım öğütleri, öğrendiğim bilgileri ve günün özlü sözü kıssadan hissesi gibi paylaşımlar da bulunmayı planlıyorum. Ama ne kadar ilerlerim ne yaparım hiç belli olmaz. Yazım kurallarına dikkat etmeyi ön planda tutacağım.. Bugün başladık bakalım sonumuz hayrola! Allah utandırmasın.. Umarım son olmaz... Hoşçakalınn :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Notlarım: #6 "Fesleğen - Hikmet Anıl Öztekin"

Kitap Notlarım: #2 "Elif Gibi Sevmek 2"

Kitap Notlarım: #5 "Söz Mühendisi - Hasan Çep"