Çok Projeli Bir Hayat

Merhabalar :) Günlük yaşantınız nasıl geçiyor? Her gününüz aynı mı yoksa farklı şeyler mi yapıyorsunuz? Şu sıralar ben hem programlama dili öğrenmekte hem de İngilizce öğrenmek için yoğun bir tempoya girmeyi düşünüyorum. Yoksa biraz zor öğrenip, uygulamam.. Bir yandan da Tasavvufi kitabı okuyup anlamaya çalışıyorum. Zaten şu sosyal medya beni bitiriyor, bi insan ne kadar bağımlı olabilir ise ondan da fazlası var bende..-ne yazık ki- Katıldığım yarışmaların bitmesini bekliyorum belki İphone çıkar. (gerçi şans ne gezer biz de) akabinde facebook'u bir kaç aylığına en azından css i tam olarak kavrayana kadar açmamayı düşünüyorum. Yoksa benim işim iş, bi baltaya sap olamayacağım. Bi de spora gitmeyi düşünüyorum, ama cesaretim yok. Yani 8-5 çalışıyorum da; iş çıkışı enerji olur mu dayanabilir miyim hiç fikrim yok. Duruma göre bakıcaz.. Kaç gündür yazamıyordum şu ana nasip oldu. Bundan sonra da en azından iki üç günde bir yazı yayınlamayı düşünüyorum. Neyse bu kadar yeter. Bir sonraki makalelerde görüşmek üzere..

Not:
- İngilizce öğrenimi için tavsiye site; Etkili Pratik İngilizce
- İzlemenizi önerdiğim ve severseniz kitabını almanızı da öneririm. Link serisi; Ramazan Sohbetleri...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Notlarım: #6 "Fesleğen - Hikmet Anıl Öztekin"

Kitap Notlarım: #2 "Elif Gibi Sevmek 2"

Kitap Notlarım: #5 "Söz Mühendisi - Hasan Çep"