Erken Kalkan; Yol Alır..

Hayırlı sabahlar. Bugün çok güzel şeyler ile güne başladım.. Her zamanki gibi gece aklıma gelenler, yapmam gerekenler ve hedefim. Yaklaşık 1 saat yatak da kendi kendime konuşmuşluğum var. Aslında uzun zamandır aklıma olan ama bir türlü başlamaya cesaret edemediğim erken kalkıp işleri yapmaya an itibari ile başlamış bulunuyorum. Makalenin akışı olmayabilir kusura bakmayın ilk defa bu saatte bir yazı yazıyorum. :) Sabah ezanını duyunca uyandım, ama kalkması.. Neyse ki şeytana yenik düşmedim ve o 3 düğümü de şükürler olsun ki çözdüm. Namazımı niyaz ettikten sonra saate baktığım da alarmın çalmasına kısa süre kaldığını görünce yatmaya gerek yok dedim. Ve şu an ayaktayım. Anacığım güzel bi kahvaltı hazırladı. Unutmadan; "Güne zihinde başlamak istiyorsanız kahvaltı şart!" Biraz zorlansanız da gün içerisin de ne kadar fayda ettiğini anımsayacaksınız. Ve biliyor musunuz uzun zamandan sonra ilk kez yatağımı topladım, bakalım annem uyanınca ne hissedecek. :) Aslında "Tarihte Bugün" adlı bir resim yapıp paylaşmayı düşünüyordum ama makale yazıp bunu sizlere haber vermek geldi içimden. Ayrıca bugün; "2009 da Trakya da 31 Türk vatandaşı hayatını kaybetmiş, mekanları cennet olsun." Bu bilgiyi de verdikten sonra pek uzatmayacağım. Otobüs saati yaklaşıyor, gidip saçımı falan yapayım. Şimdilik bu kadar, bir başka makalede görüşmek üzere esen kalınn... :)

Bu arada "Üniversiteli Oldum" adlı makale gelecek, tabii harç parasını yatırırsam. -makalede değineceğim-

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Notlarım: #6 "Fesleğen - Hikmet Anıl Öztekin"

Kitap Notlarım: #2 "Elif Gibi Sevmek 2"

Kitap Notlarım: #5 "Söz Mühendisi - Hasan Çep"