Pratik Bilgiler: #1 Kirece Doğal Çözüm

Merhabalar.. Çağımız da genellikle bilgiyi internetten okuyarak öğreniriz lakin hayatımız da uygulamadıkça kısa sürede hafızamızdan silinir. Bunun için bu makalede yer alan kesinlikle işinize yarayacaktır. :)

Şayet ben doğallıktan yanayım, -parfüm bile sıkmam- bu yüzden kireç çözücü için kimyasal karışımlar olsa da zehirlenme korkusuyla sadece bir kaç kere kullandım. Sonra bir ablamın tavsiyesi üzerine kireçli bölgeye su koyup kaynamaya yakın bi tutam -suya göre- Limon Tuzu atıp ve suyu tekrardan kaynamaya başladım. Bir müddet kaynadıktan sonra suyun soğumasını bekledim -çünküm buhar çıkıyo- ve suyu döktüğüm de kireçten eser kalmamıştı. O gün bugündür bu tekniği uygularım. Nasıl oldu da bir limon tuzu o kireci çözdü anlamış değilim, madem limon tuzu çözüyor neden kimyasal ilaçlar satılıyor? -aklımda deli sorular-

Not: Suya kaynamadan önce tuzu atmayalım, malum suyun kaynama noktası yükseliyor. Vakitten çalmayalım. Su kaynamaya başlayınca atarsak daha az zaman da kullanırız.

Unutmadan ne demişler okuyalım; "Yaşlanarak değil, yaşayarak kemâle erişilir. Zaman insanları değil, armutları olgunlaştırır."

Ben iş yerinde denedim; gayet başarılı bir sonuç elde ettim. Sizde mutlaka kullanacaksınız dedim en azıdan çay içmeyi seviyorsanız çaydanlığınızı temiz tutarsanız..

Yeni yeni blog yazıyorum, bazen saçmalayabilirim kusuruma bakmayın. Allah'a emanetsiniz.. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Notlarım: #6 "Fesleğen - Hikmet Anıl Öztekin"

Kitap Notlarım: #2 "Elif Gibi Sevmek 2"

Kitap Notlarım: #5 "Söz Mühendisi - Hasan Çep"