Üniversiteli Oldum! :)

Bir zamanlar kulağa ne kadar da hoş geliyordu "Üniversite Okumak" şimdi, her okuyan bireyin eriştiği mertebe. Hatta 2. ve doktora gibi ilerlemek de günümüz çağında mümkün. Geçmişe bakacak olursak, ilk okul bitireni hiç bir sınava tabii etmeden memur yapıyorlarmış. Şimdi liseyi bitireni işe bile almıyorlar. Tanıdık gerekli. :) Her neyse ben de 2. kez kez ÖSYM nin sınavlarına girdim -gerçi sınavlar girdi ama-. Bu sene de kendime inat çalışmadım, çünkü barajı geçeceğimi biliyordum. Bir de umurum da değil benim ha okumuşum ha diplomam olmamış.. O yüzden gayet relax cool bir şekilde girdim tüm sınavlara sonuç; barajı kıl payı geçtim. Tabii ki ilk tercihler de yerleşmem zordu bende sadece 2 bölüm yazdım. Ek tercihlere kaldım, son çare olarak "İnternet ve Ağ Teknolojileri (Uzaktan Öğretim)" tuttu. İlk haftayı geri de bıraktık. Aslında sonuçlar açıklandığın da başlamıştım bu makaleyi yazmaya ama bugün tamamlamak nasip oldu. :) Derslere şöyle bir baktım lise den kalma bilgiler ile biraz zorlanıcak gibiyim. Azimle çalışırsam belki sorunsuz devam edebilirim. Amacım çalıştığım notları burada da paylaşmak, belki hit gelir. Şu an aklıma pek bir şey gelmiyor.. Şu an kullandığım tarayıcı ya çok pis gıcık oldum. Her kelimenin altına kırmızı şey-şerit- çıkarıyor. İlla hepsini sözlüğe mi eklemem gerek, nasıl bir kelime dağarcığı az ise hep hata... Ya bi de ben uzaktan okuyorum ya, pc başında ders çalışmak çok zor oluyor, bir tane yazıcı alıp ders kaynaklarını çıkartıp çalışmayı planlıyorum. Umarım motivasyonlu ve başarılı bir şekilde devam ederiz. Zaten bilgisayara format attım, yeniden Elementary'i kurdum, kurarken resim de çektim bakayım anlatabilirsem kurulumunu da anlatcam. Hem öğrenip hem paylaşmak en iyi yoldur... Konudan konuya atladım, affedin.. :) Bir başka saçma blog da görüşmek üzere; Hoşça kalın! :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Notlarım: #6 "Fesleğen - Hikmet Anıl Öztekin"

Kitap Notlarım: #2 "Elif Gibi Sevmek 2"

Kitap Notlarım: #5 "Söz Mühendisi - Hasan Çep"