Yeni Yılda; Ortak Hedef

Kuşkusuz herkes yeni yıla girerken, yeni hedefler koyar. Belki bir kaç gün, bir kaç hafta devam ettirir ve sonrasın da zincir kopar. Ben de biliyorum ki bu zincir kopacak, ama inadına devam ettirmeye inadına yazmaya çalışacağım. Bu fikri dile getiren Barış ağabeyin 2017'de Zinciri Kırma videosun da anlattığı 20 dakikalık yazı yazma işlemini kendime hedef koydum. Tabii azıcık değiştirdim, 20 dakika yazmak değilde, Cuma dan Cuma'ya bir haftayı değerlendirerek, ister kişisel duygularımızı ön plana koyarak, istersek yaşadığımız anları dile getirerek yazalım? Bu arada da kitap okumayı ihmal etmeyelim.. Ben başladım bile, siz ne dersiniz bu işe?

"Şu yaşadığımız alemde insanoğlunun taklit edemediği iki şey vardır; birisi başarı iken diğeri cesarettir. Her ne kadar başarıya yaklaşılsa da kimse cesareti taklit edemez. Hemen hemen herkesin yaşadığı en büyük sorunlarımızdan biri olan cesaret ve özgüven eksiliğini dibine kadar yaşayan biriyim. Ve hayatım da ilk defa hoşlandığım kıza itiraf ettim. Ne mi oldu? Hiç birşey. O anı dahi hatırlamıyorum.. Ama bir şey kazandım, Cesaret! Öncelikle hiç kimsenin vazgeçilmez olmadığını,ve bir başkasını da sevebileceğimize vurgu yapmadan geçemeyeceğim. Kısaca özetlemek gerekirse, o ana kadar hep elde edememe, kaybetme korkusuyla uzaktan sevdim. Çünkü az da olsa konuştuğum birisinin, O'na karşı hissettiklerimi öğrendiğinde iletişimini kesmesinden korktum. Bundan dolayı hep içime attım. Yanlış düşündüğümü okuduğum bir hikayede anladım. "Lise son da olan iki aşık, birbirlerine hiç açılamıyorlar, ve Allah bilir lise son da kaç aşk daha başlamadan bitti?" -hikayeyi bulursam paylaşırım- Son cümlelere gelecek olursak eğer, karşılık bulamam diye susmak yerine, konuşun! Zira sonradan, söylemesemiydim acaba diye düşünmekten iyidir. En azından ya biraz ileri gidersiniz ya da tamamen umudunuzu kesersiniz. Şayet ben kestim.. Göz kapaklarım uykuya daha fazla direnemiyor, gelin bu geceden sonra bir cesaretle sevginizi haykırın.
Unutmadan, "Seven sevdiğine sevdiğini söylesin." demiş Peygamber Efendimiz.
Vesselam.."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Notlarım: #6 "Fesleğen - Hikmet Anıl Öztekin"

Kitap Notlarım: #2 "Elif Gibi Sevmek 2"

Kitap Notlarım: #5 "Söz Mühendisi - Hasan Çep"