Kitap Notlarım: #4 "Korkma Kalbim - Ahmet Batman"

Sonun da bir makaleye daha başladım. Gerçi yarısından çoğu hazır ama olsun. :) Okuduğum kitaplardan başkaları da faydalansın diye bir kaç kişiye verdim ve sonun da geldiler. Şu an yapacak başka bir iş bulamadım kendime oturup yazayım dedim belki hit falan gelir. Kitaptan aldığım notlar birilerine yarar, belli mi olur? Özet falan beklemiyorsunuz dimi? Beklemeyin, alın okuyun kardeşim ben sadece altını çizdiğim sözleri paylaşıyorum. Ama kitapta ki kahramana üzülmedim de değil.. Her neyse sözlerle baş başa bırakıyorum sizi. Bu arada ne oldu biliyor musunuz? Sevdiğim vardı ya hani, engeli kaldırdı. Ama benim için değilmiş herkesinkini kaldırmış.. Buraya sonra değineceğim.

Sayfa Sayısı: 216
Kitabın Yazarı: Ahmet Batman
Yayın Evi: Destek Yayınları
  • "Hayatın içinde yaşadıklarımız değişmedikten sonra kitaplarda mutlu olsak ne yazar?" (sayfa, 21)
  • "Hayat sana karşılığını veremeyeceğini bildiğin birine yaptığın iyiliklerle güzelleşir." (sayfa, 22)
  • "En büyük korkularımız kimseye itiraf edemediklerimizdir.." (sayfa, 28)
  • ".. en büyük korkum buydu. Âşık olmak ve kendimden vazgeçmek." (sayfa, 28)
  • "Yaratan dünyada en çok maviyi kullandıysa, bize de maviyi sevmek düşer." (sayfa, 30)
  • "Ben artık birilerinin ilgilendiği adam olmayı değil de, peşinden gözüm kapalı gideceğim kadının karşıma çıkmasını bekliyordum.
  • "Kalbinizin yapacaklarından korkarsanız asla aşkı tadamazsınız." (sayfa, 71)
  • "Sakın korkma, eninde sonunda kalbin hak ettiğine kavuşacak." (sayfa, 74)
  • "Geceden binlerce soru geçiyor, aklımdan o.. Aramak istiyorum ama ne mümkün? Hiçbir şeyiniz olmayan bir kadına ne diyebilirsiniz ki gecenin bir yarısı?" (sayfa, 78)
  • "Başkaları var başka bir yerde/Bırakıp gideceğim hepinizi." (sayfa, 80)
  • "Vapur denize, martılar gökyüzüne, güneş gülüşüne.. Ve sen en çok benim yanıma yakışırsın.."
  • "Bir kadının siz istemesinden daha güzel bir şey varsa sizin o kadını onun sizi istediğinden daha çok istemenizdir." (sayfa, 88)
  • "O kadar gülüş arasından seninkini seçmişim. Bence bu davranışım ödüllendirilmeli." (sayfa, 102)
  • "Gülüşünden kalbime düşen bir şarkısın sen.." (sayfa, 109)
  • "İnsan hep mi kendinde eksik olan bir şeyleri aradı etrafında.." (sayfa, 113)
  • "Hiçbir gerçek, hayal ettiğinden daha güzel değildir." (sayfa, 119)
  • "Her yağmura şemsiye açılmaz. Bazen ıslanman gerekir." (sayfa, 127)
  • "Bugün iliklerime kadar ben olan bir kadından vazçgeçiyorum. Ben bugün ölüyorum da, sadece gömülmüyorum." (sayfa, 145)
  • "Gün akşam olurdu, gökyüzü karanlık ve ben yine maviyi severdim. Tıpkı seni sevdiğim gibi." (sayfa, 145)
  • "İnsan bazen ne olursa olsun özler çünkü özlemek insani bir ihtiyaçtır. Özlediğin kişi özlenmeyi hak etmiyor olabilir. Zaten kimse hak edenleri özlemez." (sayfa, 147)
  • "Yüzlerce ev taşıdım ama kalbime kimseyi taşımadım, sen ilk ol istiyorum." (sayfa, 154)
  • "..size iyi bakmayan biri, sizin kendinize nasıl baktığınızla asla ilgilenmez ve ben sahte bir samimiyete saygı duymam." (sayfa, 163)
  • "Korkuyoruz ama aşktan değil, kırılmaktan." (sayfa, 173)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Notlarım: #6 "Fesleğen - Hikmet Anıl Öztekin"

Kitap Notlarım: #2 "Elif Gibi Sevmek 2"

Kitap Notlarım: #5 "Söz Mühendisi - Hasan Çep"