Yeni Yıla: Merhaba

Öncelikle yazdığım makaleyi malum tarayıcı internet explorer ile paylaşmadımm. :) Biliyorum bugün ayın 21'i ve ben uzun zaman sonra girip bir şeyler yazmak istedim. Sabit bir konu yok, kafam neye eser dinlediğim müzik neyi hatırlatırsa onu yazacağım. Kii güzel bir şarkı çalıyor -Murat Yürük/Kıyamet- Gerçekten aşklar mı biter, yoksa aşk sandığımız hoşlantılar mı? Hangisi doğrudur ya da hangisi gerçektir bilemeyeceğim ama ikisi de hiç bitmiyor. Başka birini bulana dek.. Neyse aşk konusuna fazla girmeyeceğim, sevdiceğim beni twitter da engellemiş, sanki başka hesaptan bakamıcam. :) Şu an kelimeler aklımdan nasıl geçiyorsa öyle yazıyorum, bir kereye mahsus Türk Dil Kurumu'nun koyduğu kurallara uymuyorum! Ya ben hep böyle birini düşünürken özellikle de olmayacak şeyleri hayal ederken hep midem bulanıyor, sinir-stres den mi bilemem ama.. Endoskopi den korktuğum için hastahaneye gitmiyordum en son dayanamadım ağabey aldım randevu gittim tekrar anlattım derdimi, içimden endoskopi istek formunu almaz diye dua ederken eli oraya gitmez mi aha dedim yandık :D ilaç falan olmaz mı dedim ee endoskopi istemiyor muydun nasıl olsa olacak dedi yazdı. Sonra tahlil falan isticem dedi her neyse hallettik gittim endoskopi den randevu almaya haftalık iznime verdi iş yeri ile uğraşmak zorun da kalmadım ama dedim bayıltıyorlar mı yok ne bayıltması dedi bi sprey sıkıyorlar zaten kime sorsam çok zor falan diye kötüledi gün geldi gittim, girdim odaya. Sprey sıktı genzime kaçtı, zaten midem hep bulanır beceremedim hortumu içime almaya. Zaten tiksindim, ağzımı dahi açamadım. Doktor uğraşamayız seninle anestezi isteyelim dedi Allah'tan. Sonra çıktım, tekrar randevu verdi. Aradan 10-15 gün geçti tekrar geldim hastahaneye, -bu arada o gün akşama kadar açtım boşa gitti açlığım :D- ha çağırdı çağıracak derken biraz hava alayım diye koridora çıktım o sıra kardeşim aradı sıra sende diye. Girdim içeri hemşire vardı az sohbet ettim, korkuyorum falan diye. Önce damar yolu açtı, ağzıma sprey sıktı sonra yattım ilacı verdi sadece parmağıma bir şey takdığını hatırlıyorum. Başka bir şey yapıldığını hatırlamıyorum. Hatta yaptılar mı diye soruyor insan. :) Her neyse kısaca endoskopi anestezili ise korkmanıza gerek yok, sadece azcık uyuyor uyandğınız da da iyi dinlenin benim gibi hemen kalkmayın yaklaşım yarım saati de hatırlamıyorum.. Şimdi sonuçları bekliyorum bakalım ne çıkacak. Sonucu yazarım da bugün iş yerin de bi müşteri gördüm maşAllah ya yok öyle bi mavi göz, Aşık oldum, yardım falan istese diye bekledim ama tınlamadı beni.. Şimdi bu hedefe gelelim. Bi b*k yaptığım yok benim, iki tane ff aldım derslerden ikinci dönemi bekliyorum belki orada çalışırım. Yoksa yapacağım hiç bir şey yok her şey stabil bende sabah iş akşam gel yemek müzik azcık kitap bu kadar.. Şu an aklıma bir şey gelmiyor ama anlatacağım bazı şeyler de var onlara farklı başlıkta topluycam.
Görüşmek üzere, esen kalın..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Notlarım: #6 "Fesleğen - Hikmet Anıl Öztekin"

Kitap Notlarım: #2 "Elif Gibi Sevmek 2"

Kitap Notlarım: #5 "Söz Mühendisi - Hasan Çep"