Yeni Seri: Haftayı Değerlendir!

Merhaba sevgili okur, -"ctrl artı +" yaparsanız bağlantı ekleme penceresi açılıyor daha yeni yanlışlıkla öğrendim- yeniden bir başlangıca imza atmayı istiyorum. Lakin bu diğer seriler gibi yolda kalır mı bilemem zira devam ettirebildiğim tek seri Kitap notlarım. Bakalım o ne zamana kadar devam edecek bilmiyorum.. Malum bazılarımız günlük yazmayı severiz, ben tutmuyorum yani bilmem alışkanlık meselesi. Yol gösteren olmamıştır, ne yapacağımı söyleyen bir büyüğüm olmadı bundandır.. Bu yüzden her zaman yol gösteren olun. :) Tamamen doğaçlama yazıyorum, belirli bir konu yok nerelere değineceğim bilmiyorum.

Dinleyeceğim müziği seçtikten sonra hemen geldim. Yazarken arkadan çalan müziğin önemi daha da bir önemli bana göre. Bir de yağmur sesi var, o da şu sitede. Yağmur demişken; yağmuru sevmeyen var mı? Zira hastalanmayacağım kadarıyla ıslanabilirim oraya kadar güzel iyi hoş sonrası malum, mide bulantısıyla başlıyoruz. Bu ara da midem de mikrop varmış tedavi görüyürum yaklaşık 1,5 ay hap kullancam 10 gün aradan sonra kontrole gidicem hayırlısı bakalım. Gelelim yağmura, geçen aklıma çok değişik söz geldi ve çelişki de kaldım. Şimdi benim ağzımdan çıkan sözü tutmam için onu yaparım ben ve ağzımdan şöyle bir söz çıktı; "Yine yağmur yağıyor ve ben sevmiyorum yağmuru. Senin her yerine temas ederken ben sadece izliyorum. Gel de kıskanma, sana dokunan her şeye kinim var benim!" bu konu bu kadar..

Gelelim haftanın sözüne, çalıştığım iş yerin de bir ağabeyim söyledi; "Önce ata arpayı vereceksin, sonra bineceksin." Bundan pek bir söz çıkarmayacağız ama bu bura da kalsın diye yazdım zaten. Artık siz şu an hangi psikolojidesiniz, neye göre algılarsınız bilemem orası size kalmış. :) Bu yazı bu kadar yeter, uzun zaman sonra gelen kitaptan çizdiğim notları yazacağım. Orada görüşürüz.. :)

Dur daha bitmedi, nereye? Günlük demişken şu sitenin de reklamını yapamadan geçemeyeceğim. Gerçi ben kullanmıyorum ama belki siz kullanırsınız. z-raporu.me Yaptığınız her şeyi orada paylaşarak kendinizi takip edebilirsiniz. Sevgili arkadaşım, Zahid Efe'yi de takibe alırsanız memnun olurum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Notlarım: #6 "Fesleğen - Hikmet Anıl Öztekin"

Kitap Notlarım: #2 "Elif Gibi Sevmek 2"

Kitap Notlarım: #5 "Söz Mühendisi - Hasan Çep"