Başlık yok, isteyen buyursun..

Uzun zaman oldu, yani olmuştur. Ne yazıyorum ne de bir şeyler paylaşıyorum. Aslında buraya yazdıklarım hep aynı, yok şunu yapacağım yok bunu yapacağım.. Nerdeee... Her sabah uyanıp işte çalışırken akşam eve gideyim ders çalışayım, şunları yapayım diyorum olmuyor. Bir problem, bir sıkıntı çöküyor içime yatıp uyuyorum. Ertesi sabah sar başa, "nereye kadar temizlik yapıcam" diyorum "kendini kurtar olum buralardan sana hayır yok" desem ne fayda? Yine kendi bildiğimi okuyorum, okuyorum derken en azından günde yarım saat 45 dakika falan kitap okumaya ayırıyorum. Bence bu bile yeter. Senden benden bi b*k olacağı yok yazıyoruz pardon yaşıyoruz.. Hayatım hep aynı düzende işliyor galiba buna şey deniyo... *google amcada kısacık araştırma- monoton hayat. Bu yüzden ötürü yazacak bir şey de bulamıyorum o yüzden ne zaman yazdığımı not almadığım Allah bilir nerelerde karşılaştığım cümleleri yazacağım... Bu arada hafızam iyi değil. Unutuyorum, kızın biri balık ve ceviz yememi söyledi. Ceviz neyse de be kardeşim balık hiç yemedim (en son 2010+- falan) hatırlamıyorum bile. Nedense unutmaya çalıştığım her şeyi zerresine kadar hatırlıyorum. Umarım bu bitek bana ait olan bi özellik değildir. Çok kötü ulan. Hiç kimseyi sevemiyorum, kimseyle konuşamıyorum. Bu aralar yine geldi aklıma, ne bir mesaj atabiliyorum. Ne de bi'haberim var ne yaptığından. Diyorum başka birilerine sarayım, konuşmaya çalışayım. Yok o da olmuyor. Zaten asosyal biriyim. Ben kim, kızlarla konuşmak kim. Her neyse, Allah'tan müzikler var. Yaşasın Canfeza!


  • Mutluluk; "Daha iyi hayatım olsa ne yapardım" yerine, "Sahip olduğum hayatla daha iyi neler yapabilirim?" demektir.
  • Duygusal özgürlük, fiziksel özgürlükten önemlidir.
  • Öneri olan eleştirileri korkmadan kabullenmek, hayatınızı kolaylaştırır.
  • Zor durumda işin içinden tek başına çıkmaya kalkışma, yardım al.
  • Hayatını tehlikeye atan şeyler varsa onları terk et. Unutma tanınmış bir üne sahip olmak istiyorsan düşmanların olacaktır.
  • Karanlığın beş duygusu: Kin, Öfke, Nefret, Kıskançlık, Düşmanlık
  • İnsan kolay ulaştığı bir şeyi değersiz görür.
  • İnsan emek vermediği şeyin kıymetini bilmez.
  • Asıl mesele, fırtınalı havada yüzebilmektedir. Yoksa güzel hava da herkes yüzer.
  • Ben bir aynayım, kim bakarsa bende kendini görür.
  • Her yapılan işten ders çıkar.
  • İstediğin bir şeyi çok belli etme.
  • Her şeyin kıymetini bil. Şükret!
  • Çalışan organlarını düşün, çalışmayanları değil.
  • Bilge kendine şekil verir, âlim başkalarına şekil verir, arîf ise hem kendine hem de başkalarına şekil verir. / Mesnevî
  • Her doğru iyi değildir.
  • Mutlaka gönülden gönüle yok vardır.
  • Güçlü olan mı haklı yoksa haklı olan mı güçlü?
  • Gerçek namaz, günah elinin altındayken, günaha el sürmemek olduğunu öğrendim..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Notlarım: #6 "Fesleğen - Hikmet Anıl Öztekin"

Kitap Notlarım: #2 "Elif Gibi Sevmek 2"

Kitap Notlarım: #5 "Söz Mühendisi - Hasan Çep"