Eskilerden Kalma

Kitaplardan ya da dinlediğim parçalardan beni anlatan sözleri bir yere not etmeyi çok severim. İlla ki bir yerlerde kullanacağım. Bu alışkanlığım bir kaç yıldır var lakin ne fazla kitap okurum zaten müzik listemi de değiştirmeyi pek sevmem. :) Defterlerimi toplarken taa 2015 ten kalma aldığım notlarla karşılaştım. Baktım okuyabiliyorum dedim hemen bloga yazayım yoksa o kağıttan eser kalmaz. El yazım pek iyi değildir bazen ne yazdığımı okuyamıyorum tıpkı doktor yazısı. :)


  • Otobüs şoförünün gördüğü gibidir aşk, sen göremezsin.
  • Bazen sırf O seviyor diye ona benzersin.
  • Neden her şarkının içine giriyorsun?
  • Onların girmediği yer senin çıkamadığın yer olsun.
  • Arada üzülüyorum ama seninle ilgisi yok.
  • Sen beni puzzle'ımdın, tamamladım seni bittin, sıran geldi gittin.
  • Hiçbir silginin bittiğini görmedin ben, annem boynuma kolye yapardı, yine de kaybederdim, seni kaybettiğim gibi.
  • Radyo da peş peşe iki şarkı çalınacaktır ve sen ikinci çalınacak parçayı kaçırmamak için o sevmediğin birinci şarkıyı bitene kadar dinler ama duymazdan gelirsin ya. Bende şimdi öyle yapıyorum işte. Sen geleceksin diye bütün kızları görmezden geliyorum.
  • Adın aşk olmasa da geç yanımdan, rüzgara karışan parfümün yeter.
  • Bir kızı çok severek mutlu edemezsiniz. Ona diğerlerinden farklı olduğunu hissettirin.
  • Havalı adamlarız biz, yalnızlığımız bile bir başka.
  • Akıl kalp kadar yormaz kendini.
  • Eğer bir gün düşersen bir tekme de sen vurma, ayağın acır kıyamam.
  • Bazen cuma günü kadar seversin birini.
  • Hayatın da binlercesi varken, o birine takılıp kaldın mı hiç?
  • İnsan öğrenmeye gelir bu dünyaya, sen en son gitmeyi öğren.
  • Belki de kaybettiklerine üzülmek için ayıracağın zamanı kazanabileceklerin için harcamalısın.
  • Çayı açık severim ama seni çok koyu sevdim ben.
  • Bazen sarılmak iyi gelir. Karşındaki ne hisseder bilemezsin ama sen iyi hissedersin.
  • Duygusal adam çoğu zaman kaybeder. Sempatik adamlar da kızların sadece dert ortağı olur. (peki ya bizler?)
  • Karşında ki seni çözene kadar varsın, çözüldükten sonrası hep bir sıradanlık.
  • Yediğim kazıkları toplamayı düşünüyorum. En azından matematiğim gelişir.
  • O bile bilmesin, O'nu ne kadar sevdiğini. Birinin eline düşersen yanarsın.
  • Seçeneksizliğim değil, tercihimsin.
  • Bazılarının kaybı, diğerlerinin kazancı olur.
  • Tazeliğini ilk günkü gibi koruyabilen tek şey acılarımızdır. (sahibi yoksa bana ait..)
  • Siz cuma günü gibi sevin, ben pazartesi. (sevdiğimi okulda görebiliyordum bi'tek)


Sözlerin kime ait olduğunu bilmiyorum not alırken yazarı yazmamışım. Artık başka nerelerde karşılaşırsınız bilemem ama söz sahibini öğrenirseniz yorum da belirtin lütfen. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Notlarım: #6 "Fesleğen - Hikmet Anıl Öztekin"

Kitap Notlarım: #2 "Elif Gibi Sevmek 2"

Kitap Notlarım: #5 "Söz Mühendisi - Hasan Çep"