Kitap Notlarım: #7 "Ben de Senden Vazgeçtim - Dilruba Oğuz"

Kendisi ilk imzalı kitabımdır. Bu yüzden yeri bende büyüktür, ilkler unutulmaz inşAllah unutmayacağım bu kitabı. İlkleri yaşamak için tekrar tekrar okuyacağım belki de. Kitap denemelerden oluşuyor..

Sayfa Sayısı: 112
Kitabın Yazarı: Dilruba Oğuz
Yayın evi: Kanes Yayınları

  • Ben günlerce, aylarca, yıllarca seni beklerken ve senin için gözyaşları dökerken, nerelerdeydin? Yoksa hayal gibi bir şey miydin? (sayfa, 10)
  • Yokluğunda unutulduğunu sandığın her dakikayı seni düşünmekle geçirdim. (sayfa, 13)
  • Bensiz görmediğini sandığım gözlerin, neden bir başkasına bakıyor şimdi? (sayfa, 13)
  • Adını anmadan özlüyorum seni. Adın dilimi acıtıyor, henüz keşfedilmemiş zehir gibi. (sayfa, 15)
  • Hüzne gelince bir şarkı notası gibidir. Kendi yazdığın bestenle ödersin karşılığını. (sayfa, 16)
  • Bazen bir kalp olur seni hayata döndüren, her şeyi unutturan. Bazen de o kalbi taşıyan bir insan olur seni bir sözüyle darmaduman eden. (sayfa, 21)
  • Sevgi; bakmayı bilen gözde, hissedebilen yürektedir. (sayfa, 27)
  • Umut, angut kuşunun kanadında, Ve o kuş hiçbir avcı tarafından vurulma, bilirsin. (sayfa, 27)
  • Son sözüm kalsın dilimde. Ölülerin arkasından konuşulmaz, bilirim. Öldün içimde. (sayfa, 29)
  • Bu bir kıyafet değil, eskiyince yenisini alamazsın. Bunun adı "aşk" sevgili! Yıpranır belki ama asla eskimez. (sayfa, 40)
  • Her canım deyişinde, canın sökülürcesine seversin. Adına aşk demişler meğer.. (sayfa, 41)
  • Aslında yaram hiç acımadı. Sadece sendin acımın adı. (sayfa, 42)
  • Tek bir selamın, dudağından dökülen tatlı bir kelamın yetiyordu yalnızlığıma. (sayfa, 43)
  • Benimki böyle bir tutkuydu ama. Kalbine hapsetmediler beni. Tutuksuz yargılandım. (sayfa, 45)
  • "..bu şehir o kadar soğuk ki her sokağına girdiğimde üşüyorum." (sayfa, 50)
  • "..sevmek kadar kolay değildir, sevilmediğini kabullenmek." (sayfa, 51)
  • Sessiz harflerimin her bir kelimesi feryat, figan çığlıklardı aslında. (sayfa, 53)
  • Kalbimi asıl hazinleştiren benden gitmen değil, bende bu kadar kalmandı belki de. (sayfa, 56)
  • O kadar çok acı çektim ki "Mutluyum" demeye korkuyorum artık. (sayfa, 63)
  • Ardına bakmadan çekip gidenlerin, peşinde koşmak için yaratılmadık biz. (sayfa, 65)
  • Aşk, seni vurabilecek birine silahını vermek gibi; bile bile teslimiyet. (sayfa, 67)
  • Mutlu olmak istiyorsan sen de zamanla savaş. İzin verme hiçbir şeyin vaktinde önce son bulmasına. (sayfa, 72)
  • Sen kolay olanı yaptın. Çekip gittin! (sayfa, 73)
  • Benim olduğum yerde sen olma, varlığın da olmasın hayalin de. Gideceksen git bu şehirden. (sayfa, 80)
  • Ölseydin öldü derdim. Ağlardım. Adın mezar taşında olsaydı sonsuza kadar kalbime de kazırdım. (sayfa, 87)
  • Sevgiye, sevilmeye hasret kalacaksın bundan sonra. Bir müebbetse cezan, kestim bile biletini. (sayfa, 94)
  • İlk dersin, tek dersin, sonsuzum dersin; sonun olur. Bitiş noktasıdır artık orası. Sonum oldun dersin ondan ötesi yoktur.. Öncesi de hiç olmamış gibi.. (sayfa, 95)
  • Seni seveni sevmez, gidip sevmeyene gönül verirsin. O uzaklaştıkça senden ve sen umutsuzca peşinden sürüklendiğini fark ettiğinde, vazgeçersin. (sayfa, 98)
  • Tam, Yüzüncü sayfada yüz yüzeyiz bak! Hadi yüzleşelim, kim önce vazgeçti.. (sayfa, 100)
  • Bilmiyorum. Tesadüf deyip geçecek miyiz? Kader demeye dilimiz varmadığında. (sayfa, 106)
  • Gelme artık n'olur! Kaldıramam bir gidişi daha. Kal olduğun yerde. (sayfa, 110)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Notlarım: #6 "Fesleğen - Hikmet Anıl Öztekin"

Kitap Notlarım: #2 "Elif Gibi Sevmek 2"

Kitap Notlarım: #5 "Söz Mühendisi - Hasan Çep"