Ehliyete Yazıldım!

Merhabalar, uzun zamandır kendi hakkım da bir şeyler yazmıyordum. Daha doğrusu bir şeyler yazdım mı hiç hatırlamıyorum, o zaman bu bir ilk olabilir. :) Acaba yazılarımı okuyan var mı? Yoksa bu gelen yönlendirmeler ve site ziyaretleri bot mu? En çok da bu soruyu merak ediyorum. Eğer yazdıklarımı okuyorsanız bunu yorumla belli ederseniz sevinirim. Yoksa kendim yazıp kendim okuyorum gibi geliyor. Makale başlığına dönelim bence de..

Normal de daha önceleri almam gerekiyor idi. Lakin ben ve sevgili aklım, "N'apıcan? Ne gereği var ki? Zaten araba yok alsan ne işine yarayacak?" gibi cümleler ile beni caydırdı ki haklıydı da. Aslında bu tür gereksinimlerin lazım değil gibi bir durumlara ihtiyacı yok. Yaşı geldiğin de alacaksın, yoksa ilerledikçe hem iş imkanlarını kaçırırsın hem de maddi açıdan zor duruma düşebilirsin. Malum sevgili hükumetimiz her gün yeni bir şeye zam yapıyor. Buna karşı çıkmamız gerekiyor mu bilmiyorum ama bazı durumlar cidden çığır açıyor. Gereksiz vergi dilimleri ve ödenen miktarlar her neyse buna ben girmiyorum. Herkes bildiği işi yapsın, ekonomi yorumcuları bunları değerlendirir.

Bu arada İstanbul'a taşınma olasılığımız var. Bakalım ne olacak sonumuz. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Notlarım: #6 "Fesleğen - Hikmet Anıl Öztekin"

Kitap Notlarım: #2 "Elif Gibi Sevmek 2"

Kitap Notlarım: #5 "Söz Mühendisi - Hasan Çep"