Fi | İlk Sezon (notlar)

Aslında ilk çıktığın da merak edip bir kaç dakika izlemiştim. Lakin ön yargılı olarak baktığım için sevmedim, ben saçma bir diziyi izlemem dedim. Sonrasın da iş yerinden bir ağabeyim kesinlikle izlememi tavsiye ettim. İyi dedim, izleyelim. İzlemeye başladım ve dizi beni sardı.. Yani ilk başta edilen argo kelimeler falan izlememe engel olmuş olabilir.. Bölümleri izlerken notlar aldım fazla bir şey yok işte laf olsun makale paylaşılsın diye yazıyorum..

Bu arada ilk defa bir kızdan hediye kitap aldım. Ulan çok değişik bir duyguymuş.. Neyse buna değinmeyeceğim, kafam çok karışık...



  • Korku insanı hayatta tutar.
  • Sen mükemmel olursan her şey mükemmel olur.
  • Herkes gizli bir hazinedir. Bilinmek ister.
  • Her şeyi gören göz, kendini göremez. Kendini görmek için bir yansıma arar.
  • Herkesin bir zaafı vardır.
  • Bir kere yaptığın işi, bir kere daha yapabilirsin. Bisiklete binmek gibi..
  • ...ve insanlar âşık olacakları insanları seçemezler.
  • Her seçim bir vazgeçiştir.
  • Bölüm 6: Samsung reklamı yapıldım.
  • İstemeden birilerine zarar da verebilirsin. Sem bu kadar iyi ve temiz olduğun müddetçe istesen de kimseye zarar vermen mümkün değil.
  • İnsanları hayatından hata yaptığı için değil, umudun kalmadığı zaman çıkartırsın.
  • Bölüm 10: Eti hanımdan browni reklamı..

Can Manay'ın simetri hastalığı var ve çok titiz.
Sakinleşmek için su iç.

Vodafone ve Samsung'un ana sponsorluğunu üstlendiği internet dizisin de aralara açık açık çok güzel reklam sıkıştırıyorlar. 
Ayrıca bunu keşfeden ben miyim bilmiyorum ama ctrl + tuş kombinasyonları ile yaklaşık 7 dakikalık sardırılmış alanlara geçiş yapabiliyorsunuz.

ctrl+ 1 = 7:41
ctrl +2 = 15:23

e tekabül ediyor desem bir ihtimal ortaya atmış olurum..

2. sezonu dört gözle bekliyorum ben.: )


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Notlarım: #6 "Fesleğen - Hikmet Anıl Öztekin"

Kitap Notlarım: #2 "Elif Gibi Sevmek 2"

Kitap Notlarım: #5 "Söz Mühendisi - Hasan Çep"